לבחור גן אירועים

לבחור גן אירועים

יש כבר תאריך לחתונה, האירוע קורם עור וגידים, וההתרגשות מתחילה לעלות ולהציף את בטנכם. חשבתם כבר היכן יתקיים האירוע הגדול? אולם או גן אירועים? ומה עם המיקום? אתם מעדיפים את אזור המרכז, או שמא הפריפריה יותר קורצת לכם? לכל אפשרות את הצדדים החיוביים והפחות, כאשר הכי חשוב לכם שכל האורחים יגיעו והשמחה תהיה גדולה. אז מה באמת עדיף? במאמר נציג הדעות לכאן ולכאן בנוגע לגני אירועים בשלושת האזורים הפופולאריים ביותר לאירועים בארץ.

גן אירועים במרכז

מרכז הארץ, אזור גוש דן למעשה, הוא המקום הצפוף ביותר בישראל. הכי פחות שטחים פתוחים נטולי כבישים, הכי הרבה תושבים, וצירים מרכזיים פקוקים ועמוסים. אם אתם, וגם רוב האורחים, גרים במרכז, ישנה הנטייה לבחור באולם קרוב אשר יאפשר לכם שקט נפשי ביום החתונה העמוס. תוכלו להגיע בזמן לאירוע גם אחרי סלון הכלות וצילומי החוץ, והאורחים באים מקרוב. האמנם? ומה אם פקק תנועה אימתני יאיים לגרום לכם לאיחור לא ממש אופנתי? גם באזור המרכז חשוב לבחון היכן בדיוק ממוקם האולם, ואם בחרתם באולם במרכז, בדקו את מצב התנועה באופן שוטף, ותכננו את הזמן בהתאם. בכלל, כדאי להתנתק מעט מהמרכז ולבחון שני אזורים מעולים, נוחים ויפים, אשר נמצאים במרחק נסיעה קצר מכל נקודה במרכז וגם מכילים גני אירועים ואולמות רבים וטובים.

גן אירועים בשרון

אזור השרון נחשב לבעל אוכלוסיה אמידה ורמת חיים גבוהה. בהתאם לכך יזמים בוחרים להקים אולמות וגני אירועים מפוארים באזורים הללו, אשר ממוקמים בנופים יפים ובהשקעות גדולות. הבעיה היא שהדבר מוביל למחירים יקרים, לעיתים מעבר ליכולתם של זוגות רבים. כמובן שניתן למצוא גם גני אירועים פחות יקרים באזור השרון, אך למה להתאמץ ולחפש אותם, כשישנה אלטרנטיבה מעולה, במרחק של פחות משעה נסיעה משם לכיוון דרום? שווה להתרשם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *