את המנגינה הזו לא כדאי להפסיק

את המנגינה הזו לא כדאי להפסיק

מי לא מכיר את ההרגשה הזו שאתם נמצאים בחתונה, התקליטן נותן בראש הרחבה מפוצצת עד אפס מקום ואפילו הסבתא לא מפסיקה לזוז, ואז פתאום מגיעה ההכרזה מנה ראשונה מוגשת, ואחריה עוד סבב ריקודים קצר עד להפסקה של המנה העיקרית, כך כל פעם שמוגש האוכל המוסיקה מפסיקה.

מסתבר שרבים אשר באים לשמוח עם החתן והכלה די לא אוהבים את הרעיון הזה, בניגוד לאחרים הם באו לשמוח ולרקוד, לשתות וגם קצת לאכול כדי לא לשתות על בטן ריקה.

אז מה הפתרון

הגדרת דרישות מכלל נותני השרות באירוע, וכמובן ותאום מול התקליטן למנהל האירוע מטעם הגן או האולם או מטעם חברת קייטרינג לחתונה.

התכנון יכול להיות שונה גם ברמת בחירת התפריט ושיטת ההגשה, וכמובן ההנחיות שינתנו לצוות המוסיקלי, והצוות של חברת הקייטרינג.

בחירת תפריט ואופי הגשה

התסריט הפופולארי באירועים הוא: קבלת פנים משם עוברים לחופה, לאחר החופה נכנסים מתיישבים ומתחילים לפזז, לאחר זמן קצר עוברים למוזיקת רקע ומתיישבים לאכול מנה ראשונה, לאחר שסיימו כולם חוזרים לריקודים עד למנה העיקרית, ואז שוב פעם הפסקה בולסים וחוזרים לרקוד.

ובכן מי שלא מעוניין בכך יכול לבקש תהליך קצת שונה כגון לוותר על המנה הראשונה, ולהאריך במקביל משך את הזמן של קבלת הפנים גם מעבר לחופה מה שיאפשר לאלו שפספסו או עדיין רעבים לאכול, ומי שרוצה רץ לרקוד עד למנה העיקרית,.בשלב של המנה העיקרית רבים יהיו כבר רעבים מי יותר ומי פחות.

ישנה גם אפשרות אשר הולכת ותופסת תאוצה יותר ויותר שלכל אורך האירוע מוגש תפריט בסגנון של קבלת פנים כמובן עם היצע יותר עשיר ומגוון, אשר מורכב ברובו המנות פינגר פוד אישיות מעוצבות, וכך בכל רגע נתון מי שרעב יכול לחטוף איזו מנה ולחזור לרחבה.

במקרה שכזה המוזיקה לא מפסיקה וכמובן החתונה כל הזמן שמחה ובועטת..

ואין זה משנה אם בחרתם בקיטרינג חלבי או קייטרינג בשרי, צריך לסכם זאת עם חברת הקייטרינג מבעוד מועד.

ומה מסכמים עם התקליטן

כמובן שלא מפסיקים את המוזיקה והמסיבה ממשיכה בהתאם למה שתכננתם עם חברת הקייטרינג.

רצוי גם שיזכיר לקהל המוזמנים מידי פעם שהבר לא רק של האלכוהול אלא גם של האוכל פתוח והם מוזמנים לאכול כאוות נפשם בזמנם החופשי.

כמובן שאם ישנו קטע של נאומים ומצגות לא למהר לעשות זאת בזמן האוכל, כי רבים יהיו שקועים בבליסה אחרי הכל הם רעבים אחרי כל הריקודים והשתייה.

אם אתם מתכננים אפטר פארטי חשוב לעדכן את התקליטן וגם את חברת הקייטרינג שידאגו שלחבר'ה שנשארים יהיה מה לנשנש בין שיר לשיר.

זכרו אמנם האוכל הוא אחד הדברים בחתונה אבל שילוב נכון של האוכל והמוזיקה מבטיחים לכם אירוע מוצלח במיוחד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *